maandag 30 september 2013

Op naar de Première!


Haha, het 'fotomoment' bij de zondagmatinee van Nummerrr 1 gisteren. Ik word gek als mensen tijdens de voorstelling fotootjes maken, soms nog met flitslicht ook, daarom hebben we nu net als de groten der aarde één nummer waarbij het mag: heel toepasselijk tijdens SMS (I can help). Het is daarna pauze, kan iedereen meteen het plaatje twitteren, facebooken of whatever. 
Vrijdag 11 oktober is de officiële première in De Meervaart in Osdorp, verder niks fancy's, ik heb  eigenlijk alleen een paar recensenten een mailtje gestuurd, of ze dan wel of niet komen is hun zaak. 
Eigen platenbaas en producent spelen vind ik leuk. Het mezelf pluggen en promoten schiet er wel eens bij in. Ik vind het al gênant om complimenten te retweeten. 
Maar als ik er een paar onder elkaar zet word ik er wel warm van... Hoor je het eens van een ander!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten