zondag 18 december 2011

ZAPP KERSTCLIP 2011

Niks leuker dan losse teksten in opdracht maken. Binnenkort zingt Rob de Nijs bij Ali B op volle toeren Rob's Rap, een Rottekst. En ook werd ik gevraagd een tekst te leveren voor de Zapp Kerstclip 2011.
Je stuurt het op, krijgt een blij mailtje, en twee maanden later zie je een kant en klaar filmpje met sterrol voor Ron Boszhard...




MET KERSTMIS BEN IK OP M’N BEST

Verzamel alle ballen
Voor in de mooiste boom
Laat sneeuwvlokken vallen
Als in de witste droom
We jatten uit de dierentuin
Een rendier of twee
We bouwen zelf een arrenslee
En iedereen mag mee

REFREIN:
Met kerstmis ben ik op m’n best
Ik hou van kerstgejengel
Ik zing het hoogst en vlieg het verst
Met kerst ben ik een engel
Met kerstmis ben ik op m’n best
Met kerst ben ik een engel
Ik zing het hoogst en vlieg het verst
Ik hou van kerstgejengel
[Gloria, Hallelujah, Kyrie elyson etc]

Ik wil een berg cadeautjes
Zo hoog als de Mont Blanc
En dan met krentenbroodjes
Gezellig op de bank
We zien een ouwe Dickens
En ‘t circus in CarrĂ©
En dan begint het bikken
Met het grote kerstdiner

REFREIN

2 opmerkingen:

  1. Wauw, super! En een fantastische tekst, maar dat kon natuurlijk ook niet anders. Leuk dat je naam ook nog even te zien is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk, vrolijk, beetje opstandig lied. Wij hier thuis houden ervan!

    BeantwoordenVerwijderen