vrijdag 30 december 2011

NIEUWJAARSGROET

Mij hoor je niet klagen...




Privé was het hoogtepunt van 2011 natuurlijk de geboorte van Maantje Piet en ons 10 jarig huwelijk
En dan meteen ook maar de hoogtepunten als artiest

Januari: Mooie afsluiter An + Jan toer Beatles vs Stones
Dagelijks op Radio4 als presentator van Componist van de Week
Februari Vertaling Peter Greenaway en Saskia Boddeke's videoinstallatie Kasteel Amerongen
Release cd Ik hou van jou op Valentijnsdag
Maart Release en toer Eenzaam aan de Top, jan Rot zingt Randy Newman
April Verschijning Meesterwerk, 400 pagina's bundel met mijn klassieke vertalingen
Mei Project Mahler Leeft! met o.a. uitvoering Residentieorkest met Het Lied van de Aarde
September Theaterprogramma "Ik hou van jou!" met het gezelligste clipje ooit
Oktober Heruitgaven eerste drie oude cd's van de Jonge Rot
November Een van de mooie recensies over huidige toernee
December Leuke opdrachten als tekst voor Rob de Nijs bij Ali B en de Zapp kerstclip


Nu al het hoogtepunt voor 2012: Zondag 13 mei in Carré, de Grote Jan Rot Show met veel gasten
Fans, familie en vrienden zijn al druk aan het kaartjes kopen
Als aankeiler verschijnt in januari of februari al de Grote Jan Rotplaat, maar dat hoor je nog
Tot in 2012!!!

2 opmerkingen:

  1. 30 jaar ! alive and kicking!

    (en wat is er nou leuker dan een écht cd'tje of LP'tje? Ik koop ze nog steeds, hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar! Wij waren blij dat we je vorig jaar weer hebben gezien in het theater (Stadskanaal)! Voor jou en je familie een heel fijn Rotjaar!
    Groetjes,

    Hammie, G. en Harr

    BeantwoordenVerwijderen