zaterdag 29 oktober 2011

JONGE ROT


Goed nieuws voor oude en nieuwe Rot-fans: Stichting Okapi/ Stichting Jan Rot is begonnen met een heruitgave van mijn vroegere albums, die al een tijd niet meer verkrijgbaar waren.

Te beginnen met drie Rotklassiekers uit de jaren negentig:
Hoop & Liefde (1990)
Een zee van Tranen (1992) en
Schout bij Nacht(1995), volgens Boudewijn de Groot nog steeds een van de mooiste NL-albums aller tijden.
Ze kosten een tientje per stuk, en samen 25,- (excl 2 euro porto per bestelling)

De albums zijn geremasterd, en Hoop & Liefde is verrijkt met vijf bonustracks, waarvan er 1 nooit en vier alleen als b-kant op een single verschenen. De Rotjes stonden net in pyjama woest te dansen op zo'n verdwenen rock&rolltrack "82 gebroken, 81 x gelijmd" en de rauwe schreeuw: "Ik wil een huis vol liefde!" ontlokte mij een warme gloed: dit had ik ook nooit kunnen denken toen ik het inzong.
De cd's zijn verpakt in mooie single-kartonnetjes, als begin van een serie.
Als het goed is komt in de lente een nieuw trio, en tzt ook een opbergdoosje en een boek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten