maandag 7 juni 2010

In de schaduw van de Musical Awards

Vanavond is het grote Musical Awards gala.
All Shook Up, waarvoor ik de liedteksten mocht vertalen, heeft 10 nominaties, en daar gaan ze vast wel een paar van verzilveren.
Vanmorgen was ik bij een repetitie van Doe Maar de Musical in activiteitencentrum 'De Sleutel', door een groepje mensen met een handicap, die het leuk leek als de echte 'Arent' eens kwam kijken.
En dat deed ie.
Er is flink de schaar in gezet, maar alle personen zijn gehandhaafd.
Vlnr de 'barman/briefbesteller', 'Rob', 'Janis', 'Alies', 'Ria', 'Flora' tijdens De Bom.

Hier 'Rits', 'Arent' en 'Tommie'

Een van de hoogtepunten blijft het duet van 'Arent' & 'Flora' : Bij Elkaar

Op verzoek deed ik 'm ook nog even. De originele Arent-hoed had ik bij me, maar de tekst was ik compleet vergeten. Gelukkig is de muziek playback...

Na afloop vertelde ik een en ander hoe wij het toen deden en gaf ze wat tips voor wat het waard was. Ze nemen het al serieus genoeg.
Mooi, al die inzet.
Goed om onder mensen te zijn die zich redden ondanks lichamelijke of geestelijke beperkingen.
En tenslotte nog gewoon leuk dat je een paar jaar geleden in iets gespeeld hebt, wat een ongekend succes was, en al denk je er zelf zelden meer aan, nog steeds voortleeft.
Ik kreeg zelfs zin mijn duet met Lenette weer eens te zien! Komt ie...

3 opmerkingen:

  1. Dat vind ik een mooi gebaar, veel plezier vanavond.. ik was vandaag met mijn broer 2 studio's verder(Studio 24) voor Popstars.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de gezellige en leerzame ochtend. We zijn nu extra gemotiveerd om de musical 'Doe Maar' op de planken te zetten. De hartelijke groeten van de spelers en begeleiders van de musicalgroep van NSWAC De Sleutel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om te zien dat de musical niet vergeten is en nog van harte gespeeld wordt!

    Gea

    BeantwoordenVerwijderen