vrijdag 12 oktober 2012

WEG NAAR WALHALLA!! (nieuwe cd)


Jawel, in de aanloop naar de Grote Jan Rot Show kwamen er zoveel liedjes naar boven die ik graag wou spelen, ik heb van de zomer gewoon nog een cd gemaakt!
In tegenstelling tot de Grote Jan Rot plaat van dit voorjaar helemaal in mijn eentje, met vooral veel zang/piano, dus Jan op z'n puurst, al heb ik niet geschroomd hier en daar een koortje, een belletje of een tweede partijtje bij te doen.
Op de tracklist naast vroegere livekrakers die nooit op plaat waren gezet als Kindertijd (Child in Time), Mij& Hennie Verhey (Me & Bobby McGee) en Anja Manjana (Ginny Come lately), 'liedjes' van Mozart, Brahms en Beethoven, drie stukken van Rodgers & Hammerstein, (You'll never walk alone!) een van Brecht/ Weill en eindelijk Sebastian en Stairway to Heaven, de laatste is ook het titellied.
Twintig tracks voor een tientje (ex porto) die je niet per se achter elkaar hoeft te draaien, maar dan heb je ze maar in huis en zijn ze van mijn plank af! Ik ben er in ieder geval dolblij mee!

Voor bestellen zie de Rotshop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten