zondag 6 mei 2012

DE SET VOOR CARRÉ!!

"Ik lig hier in mijn bed en val maar niet in slaap," zondag 13 mei komt nu wel erg dichtbij.
Om even warm te lopen maakte ik vast een rondje door Carré...



Om er met meer dan 30 (!) solisten en muzikanten een onvergetelijke maar betaalbare avond van te maken speelt iedereen voor weggeefgage en hebben we de prijs ook vriendelijk kunnen houden. Van eerste rang 34,- naar 28,- 24,- en 17,-  (plus 1,- per kaartje voor restauratiefonds Carré)
Kan telefonisch via 0900-2525255  of via internet 
We doen niet aan vrijkaartjes of gastenlijst, dus wie wil: bel/boek en zoek een mooi plaatsje!

Onder voorbehoud zijn hier de sets van de avond die vooral op hoogtepunten uit deze eeuw is gebaseerd. Ouder werk komt wel weer in de solotour van "De Grote Jan Rot Show" waar ik na de zomer mee begin. Het combo bestaat uit Jan van der Meij gitaar, Jakob Klaasse piano, Marjolein Meijers bas, en Roy Bakker drums.

SETS CARRÉ 13 mei

Set I           
JR (solo)           
1.Eenzaam aan de Top  (lonely at the top van JR doet Randy Newman-cd)
2. Bombarie  (van nieuwe cd)
3. Ankie – (Angie, van Meisjes)
4. JR & MARJOLEIN MEIJERS - Wij gaan lekker trouwen  (als oer An & Jan, daarna met combo) 
5. MARCEL DE GROOT – Wonderzondag (Monday, monday)
6. JAN VAN DER MEIJ - Burgerman  (Ramblin’ man)
7. ELLY & RIKKERT   Ik heb jou, lief (I got you, babe) plus stukje Kauwgomballenboom?
8. BOB FOSKO – Ben jij ook zo alleen (Are you lonesome tonight)
9. JR Mijn naam is Mien (A boy named Sue)
10. CLAUDIA de BREIJ – Mercedes-Benz (Joplin)
11. HENKJAN SMITS: Ik verveel me (I can’t get no) satisfaction)
12. AN + JAN: Hotel Eldorado (Hotel California)            
13. JR (solo) Sylvia’s moeder (Sylvia’s mother)
14. JR (met publiek) God sta me bij (God only knows)
15. RIEM de WOLFF &  JR – Ramona (vertalingprimeur!)

Set II 
1. JR  (acapella) Parel van Volendam (Zoer-aria uit De Palingvissers)
2/4 Di-rect doet ‘Tommy’– Bliksemsnel weer zien/ Neef Nico/ Kijk mij, grijp mij
5. Uitreiking Okapi liedprijs 2011 
6/7 MARCO BAKKER met JAN STULEN piano, uit Zwanenzang - Schubert
Lokroep (Standchen)/ Testament (Taubenpost)
8. Carel Kraayenhof & Jakob & JR – November (van cd Schout bij Nacht)
9. Henny Vrienten & JR & Carel – Stil  (van Vrienten-cd Nacht)
10. Henny Vrienten (of JR) - Isseniegoet (Israelites)
11. Henk Westbroek – Lola (Kinks; van Nachtlied-project)
12. Lenette van Dongen & JR– De Bokser (The boxer)
13. Edwin Rutten – Gele Duikmasjien (Yellow submarine)
14. Rob de Nijs – Eeuwig Jong (Yesterday when i was young) -
15. JAN & Alleman: Schapen (Counting sheep) in Aha aha einde iedereen op
-----
16. Evt : Dit land is jouw land (this land is your land) zang wie wil
17. JR solo: Geef me liefde (love me tender)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten