zondag 4 september 2011

LOLA!

Een van de publieksfavorieten tijdens de "Ik hou van jou!"tour, nu in de achtertuin:




Op cd -in bandversie- op Nachtlied en Het beste van Jan Rot verkrijgbaar via de Rotshop of iTunes

LOLA (Ray Davies)

Ik zag ‘r in een bar aan het Leidseplein

De champagne bruist er nog minder dan kindercola

C-o-l-a-cola

Ze wees op de dansvloer en knikte naar mij

Ik vroeg wie ze was en met een diepe bas zei ze: “Lola”

L-o-l-a Lola lolololo Lola


Nou ben ik geen tank, maar tenger gebouwd

Met één schouderklap werd ik dubbel gevouwd

Door mijn Lola, lolololo Lola

Ik doe niet dom maar val om hoe het kan

Dat je loopt als een mokkel en lult als een man

Net als Lola, lolololo Lola, lolololo Lola


Met een tweede fles de dansvloer rond

Glittertjes gleden langs ’t plafond

Ik vloog omhoog, ze greep me bij mijn kruis

En zei: “Zeg schat, ga je mee naar mijn huis?”

Ik ben meer passief dan gepassioneerd

Maar in het zicht van het vuur werd ik bijna verteerd door mijn Lola,

Lolololo Lola, Lolololo Lola, L-O-L-A

Lola, lolololo Lola, Lola, lolololo Lola


Toen trok ik me los en vloog naar de plee

Maar schoof op fles twee, en ging onderuit

En zij keek naar mij en ik naar haar

En dát moment voor een adolescent

Was hét moment voor een experiment met mijn Lola, mijn oh la la Lola


He-ho-le-bi wie doet het met wie

Fantasie blijft meestal bij theorie, maar niet voor Lola, lolololo Lola

‘k Zat nog geen week in de grote stad

Had niks nakko nada nog met vrouwen gehad

Maar Lola grijnsde nam me bij de hand

En maakte mij van jongen tot man:

“Al ben je geen tank en tenger gebouwd

Je bent wat je bent en een vent is een vent.

Dat zegt Lola!”

Lo lo lo lo Lola

1 opmerking: